REKLAMACIJE U SLUČAJU MATERIJALNOG NEDOSTATKA

U slučaju kupovine artikla u trgovinama Planet obuće i materijalnog nedostatka na istom, kupac vraća proizvod isključivo u trgovinu gdje je kupljen uz predočenje fiskalnog računa i naznakom o kojem se nedostatku radi.

U slučaju kupovine artikla na web stranici Planet obuće i materijalnog nedostatka na istom, kupac isključivo pismenim putem poštom na adresu: Planet obuća d.o.o., Azize Šaćirbegović br. 90, 71000 Sarajevo ili e-mailom na adresu: [email protected] podnosi zahtjev za reklamaciju sa naznakom o kojem se nedostatku radi i brojem fiskalnog računa.

Nedostatak na proizvodu se utvrđuje od strane stručnih lica firme Planet obuća doo osim kada je nužno dokazivanje  vještačenjem u za to ovlaštenim ustanovama.

Ako se nedostatak na proizvodu pojavi u roku od šest mjeseci od dana prelaza rizika na potrošača, a trgovac smatra da nedostatak u tom trenutku nije postojao, troškove vještačenja snosi trgovac, a ako se nedostatak pojavi nakon šest mjeseci a ne kasnije od 24 mjeseca troškove snosi trgovac ili potrošač ovisno o rezultatu vještačenja.

Zaprimljene reklamacije trgovac je dužan riješiti u roku od 15 dana od primitka i o istom obavijestiti kupca.

Kupcu koji vrši povrat robe uvijek pripada pravo prema njegovom odabiru:
– zamjenu za novi proizvod
– popravak samo uz njegov pristanak
– povrat novca (kod povrata novca kupcu se obavezno vraća onaj iznos koji je platio bez obzira da li je došlo do promjene cijena (sniženja ili povećanja)